Thursday, 7 June 2012, ϟ

His smile 0_0 perfect,makes me wanna cry.


Shhhh!Exceptional hawties.

Assalamualaikum,annyong.
Actuailly,semalam 6.6.2012 bday Hyunjoong&Hyuna,mulamula tataw pown--',apa nak jdy biass sendiri punya bday boley tataw,dua sekaligus bgus lhaa,kawen teros lher kan,secocok,Lol.Maybe aku terlewat lagi dah terlambat tapiii Hepy Bday Yaww Hyunjoong&Hyuna!!Wish both of u the best!Hopefully kawen taun nie.luls haha,Klaw Kimhyunjoong nobody2 maii bgtaw aku kita wat ceremony besarbesaran,taklehbelah! Bytheway,Hepy Birthday!
Selagi aku cakap pasal bias2ku.Everyone will go michin lher jawabnya.
Sekolah tak lama lagi dah nak bukak.Aku ada kerja nak buat.Taw dak keqeja apa?Haa this kerja >
It is called 'kerja kayu' i hate it!Kerja kayu ohhmyy kerja kayu.Kayuku tidak dipaku lagi.
Ha ha,mampos eden!kerja kayu,kerja kayu,engkau telah membuatkan aku jadi kayu2.
Benci nyaa aku.takdak kerja laen kaa selaen kerja kayu.lol.Katok kayu kat kayu baru taw.xD
Bru teringat macam mna lhaa agaknya result aku.Since skolah nak bukak dah result pown akn dbukak dan diketahui.Result sangat lahhh menyeramkan.Hantu pown laqii tengok result dy o.o
Hopefully dapat 5A nanak 5A jugak minimum 4A.HeeheeewAminn.Hurhhh.kecut perut aku.
Sekarang pown kecut,haha lapaq!takdak kaitan -.-' 
Baii.
  





new past