Feeling Free
Friday, 9 March 2012, ϟ

Hey everyone,Assalamualaikum,hiii i'm back
Lama dah aku tak luangkan sepenuh tumpuan kepada dunia bloggie ni,
Asyik dengan buku jaa aku,dok atas kerusi baca buku,#nothingelse#
Yaah,like u know,I'm feeling free,my exam had finished,yeay!
Melompat teloncat dah keseronokan, kanak2 ribena nie,
Takpayah susahsusah kena baca buku lagi,heeeew,
Okay then,From today,it's holiday!Yaaah for 9 day,#9dayonly#
Tak cukop nie kena tambah,HAHA,btw will be the free week ever,
Ya lhaaah 1-2 minggu,ayik letih jaa,tak cukop tidoq punya pasai,
Study taw,haha takdak maknanya,hw jaa lebih,-.-
Tapii cutii tetap ada kejaa jugak,kena wat powerpoint lhaa aplhaa,
Will be busy with lapiie,heeew bukak internet sekali kan/,
Mengambil kesempatan yang tepampang pangpang! kat depan mata,
Tidak boleh dibiarkan begitu sahaja,forever alone,Internet nie nti,
Hahaha kay takdak kaitan pown--',mesti hampa semua cuti jgk kan kan?
Takkn tak cuti,kejamlhaa cemtu,Not fair at all!
Okay aku lapaq nie,taklapaq kaa?
Jangan maen2 walawpown aku ni keding ka kurus ka,
Aku suka makan,tak semestinya aku nie tak makan,
Kalaw sedapp,aku makan sampai tak lalu dah,haha
Soo,Beware 'keding'is not something that u can ignore xD
Anddd yaah nanti aku nak bagi Freebies,
Daripada terperap jaa lam lappie jadi asam baek share,
Kboii :)
Such a yummy cheese cake,Kelaparan nih,
I'm nazak for food xD

Beware of me -.-

new past