What a Day
Thursday, 16 February 2012, ϟ

Assalamualaikum,
Heeew cute kan minah tu?Melting2 semua jejaka didunia,xD
Okay,soo how's ur school?Tumbs Up,school is daa best!
Kan kan kan?Tempat utk hilangkan stress,Stress!Stress!
Bak kata Gary Running man, :D
Kalaw dok kat umah cemni lhaa aku,-.- Sakeet hati Nak matii,haha
Aaaa rasa macam takmaw tengok dah muka2 adek aku yang tak seberapa,
TakHensem lagi perangai macam Beruk baru lepas Zoo Antarabangsa,xD
Aaaa kalaw boleh takmaw tengok depa,nanti aku sakett hati then mati cemtu jaa,haha
Eh eh takmaw mati lagi, banyak benda yang tak settle,banyak salah,
Apsal lari tajuk Pimati nih --',haha Okay selagi aku cakap lagi lhaa merapu,
Harini bes!Terbeak!p/s Iffa,Lagi2 cikgu Hany,Cikgu is daa bes!
Cikgu memang sesuai lhaa geng dgn dua ekoq lagi,
Jas and marie a.k.a JP and JJ, sesuai sangat,
Suka merapu gelak mcm train,tak boleh berhenti
Jas marie pi kemas bilk apa tahh,pas2 sembang2 ngn cikgu,
Memang merapu lhaa,ni pown jas yang cerita,
Haha cikgu lawak sangat,
Dapat merit pulak tuh,10!Banyak gilos,aku kemas bilk SPBT pown,
Tak dapat apa T_T,Jelly lagi jadi jelly I, ^-^
Then,waktu tuu aku kat kelas lhaa kan,Butt on Ur Chair!
Haha,Tak gerak mana aku,tidak kena dimerit,balik2 dimerit,
Saket hati nak mati!-.-Yang meilin jinyang,
Tengah buat sivik,baca2 depa tulis,
Memesan Restoran haha,sapa nak pi pesan restoran,
Saket hotak ka!Mcam mana nak pesan restoran,bhaha
Gelak macam org sawan aku dgn adila.

Today was a International Laughing Day .__.





new past