Unexpected
Wednesday, 15 February 2012, ϟ

Assalamualaikum,
Hello,Sihat dokk,Okay dokk?Ke tak?sihatkn?
Mestilahh,semua hebad2 belaka,muahaha ,
Why me asking u such a thing?erk#Okayokay,
Penatt nak mampoih lhaa minggu nie,hurrr nak mati dah aku,
Semalam kemas bilik SPBT,ekk betul SPBT??aaa entah2,janji bilik jgk kan,
My tangan feels like nak tecebut mann,
Hurr,sekarang pown sakett gi ,tu lahhh pi angkat buku,
Tak buat warming tangan up dulu haha,pi angkat betimbun buku,
Erkk kena wat warming up dlu ka??hahaa
Okay2,seriyes aku tak sangka,_ _ dy hidop dlm tekanan,
Felt sorii for her,aa kesiann hang,jus be tough okay,
I know,u had be strong for a long time ago,Jus Keep Gong Jus keep Going,xD
Hurrr,Life is tough,ingatkan hang hepy,rupanya sebalik muka hepii tuu,
Ada smething,yang aku tak penah jang,Unxpected,
Haritu aku kata nak adek angkat kan?
Someone mintak aku jadi kakak angkat,haha so funny,
Aku nak adek angkat,bersyukurlah tuhan makbulkan jugak,
Doa aku nie kan,daripada ada adek asli,
Yang tah apa apa tu kan,Bersyukur je lahh,
Walaupown dy dajah 6 -.-,haha 

Everyone has a Story


new past