Memories of a Song
Saturday, 4 February 2012, ϟ

Assalamualaikum,
Heyyo,annyong and wtv bahasa yg hampa guna,
Taw tak lagu You Belong With Me-Talor Swift,
Mesti taw kan,sapa tataw dy orang asli lahh tuh,
Lagu tuh dulu gila punya meletopp lagi femes!
Bes gilos,Andddd ada kisah disebalik lagu,
Time2 aku kecik2 dulu,Time aku dajah bapa erk??
Satt kira balek,lagu nih 2009 soo,
Sekarang aku ting 2,jadi err aaa dajah lima kan??
Haha,nak kira pown tak qeti dah,
Oke2,memng banyak memor yg aku nak erase,
Tadi aku dengaq balek lagu tuh,dapat rasa kesedihan dan kesebakkannya, 
Acecee buat ayat pasrah boleh,heeeew :)
Life aku dulu tak lhaa se-happy sekarang,
Sekarang nih,walaupown ada byk dugaan,
But i'm still can be happy, :)Macam sekarang,
Then,aku baru perasan,perempuan yg MEAN tuh,
Yang rambut itam tuh,Gf kepada laki tuh,
rupanya Taylor Swift jugak,Cuma version jahat,kembarygevil,
Hahaha,dah 3 taun,baru sekarang perasan,apa lhaaa,
Lhorhh,, dy tak elok jadi jahat aku tak suka,
Dah cantekk dah tapi bila jahat habes Hancuss!
Dy jadi 'Nerd' lagi cantek kan kan kan?-.-
Dulu aku nie telebih sensitive lagi cepat touching dari sekarang,
Lagi cepat macam2,kan bebudak lagi,Taw lhaa kan cemna?
Memang taun paling sedih ever lhaa 2009,haha
Nak tegelak pulak bila teringatkan lagu tuh,
Tapi sedihh pown ada,takpa benda dah belalu,
Live a LIFE!
Biasa lhaa benda dah lalu,Taylor Swift luv yaaa!
Suka hang,dah laa cun melecun,mata hang ,Gila punya cantek,
Pastu lagu hang bes sangat2,No doubt
Kbaii,
Hwaiting Taylor Swift <3







new past