Just stop
Saturday, 4 February 2012, ϟ

Assalamualaikum,
Hey,hey,wait a minute,
Mai singgah sini kejap,Beqentikan dulu kereta tuh,
Hahaha,aku gelak teguling guling jadi tepung guling,
Tengok gambaq tuh, :D
Lawak lhaa katak ngongg tuh,but quite cute kan? :P
Haha!Tak tak,yang belakang tuh lagi cute,
Nak mata dy nak muka dy,chumeyyy!!
xD,okay okay,Aku harini agak bosan,luls,
Sooo,tangan nih lebih rajen nak blogwalking sana sini bagai semua,
Kan cuti 3 hari,esok cuti lagi,lusa sekolah huhuhu,
Jelly kat sapa yang cuti 4 hari tu,Bes lhaa kanN?--'
Jadi,Tinggalkan link banyak2,nanti aku pi usya,
Kalaw aku suka,aku Follow lahh okay! :)Heeew   
 ermmm,Rasanya aku nak beqenti pikir2 semua tuh,
Jus stop,Yes,i admit dah beribu kali aku cakap kan,
Nak beqenti tamaw pikir dah lhaa apa lhaa,
Haha tapii,memang takleh beqenti pikir lhaaa,
Nanti aku pi kolah aku tak taw apa benda semua,
Nanti aku ngongg!!Haha!Jyeah!Aku ngong takyah pi kolah,
Muahaha,theeheeww,alangkah besnya hidop,when i'm ngongg!
Okay2 stop merapu dreamin,meqapu meqeban pa bagai,
Just stop 4 a sec,jus doin Bodoh,eerr Ngokk!
boleh2 dokk??Aku sendiri pown tataw,-.-
But i'll try maa bes,Hwaiting!
Anddd kepada orang2 ,Yang mereng  sangat, sampai nak jeles2,
Sampai bagi hadiah Piala etc#santautuh#
Tolonglahh jangan buat gila sangat boleh tak?
Aku taw hampa sedih kan,hampa rasa hampa patot,
Bak kata 'they Deserve It!'Acece BI telebih advance
Lhorhh..... please act nice,can u?Jus STOP,boleh kan,boleh tak?
Okay lhaaa nak sambung gelak kat katak ngong tuh,
Haha,kbaii :D




new past