_ _ _
Friday, 17 February 2012, ϟ

#Wink wink  *_^ Hyuna wink at chu#
Acece seronok arr tuu,Haha,Hyuna Hyuna Hyuna!
Saranghaeyo,actually aku tataw nak tulis apa,
Mai rembat ja pown cakap,heee
Haaa baru teringat,Hyuna is one of my superb Musician now,
Love her,she's so precious,haha lagi2 Trouble Maker ohmyy!
Aku cuma tulis apa yang sedang berpusing di dalam kepala otak ini,
Sebab aku tataw nak tulis apa,then i akan merapu,--'
Hyuna!Dy chumell plus2 hot,macam mana boleh jadi macam tu pown,IDK lhaa,
-.-Sapa setuju wif me?My gang,Tapii kesiann ramai orang benci dy sbb ke hot-tan,
Yang dy ada,ala jelly lhaaa,tuu haha,Hyuna dipaksa utk Act hot bkn dy nak pown,
Manager dy yang suroh,we haifa mana hang taw mana?Err aku pown tataw,
Rasa2nya lhaa,haha sebab kat atas stage jaa,
Mesti dy act hot,kalaw kat program2 laen,dy cute ^_^
Errr lantak hang lhaa Hyuna,haha,
Sekarang nie aku in Process,for adding,
All senior smksb,haha sekarang baru kalowt,apedaaaa,
Bukan semua lhaa segelintir lhaa,sebab aku tak add semua pown,
Haha,aa mula dah merapu eden,-.-
Nak pi ak library ni haa?Make decision lekaih ,
Errr kalaw dok rumah pown tak buat homework,
Baik pi Library,Tapiiiiii aku malas arhh,ahaha
Just watch and seee,
Taktaw nak tulis apa dah,idea aku dah masok tong sampah semua,
Eh eh,- bukan aku yang baling,sebab Idea mana boleh masuk sendiri,
Haha,kaykay eden merapu,Kbaii




new past