Untitled O:)
Saturday, 14 January 2012, ϟ

Assalamualaikum,Hey hey world.
Aaaaah aku boring larh,bored,bored bored.-.-
Tadi pagi kan?Aku tak pi sekolah, kan arinie nak hias kelass,
Bagi jady gua ceria =='Cekgu hafidz yg cakap,XD
Hohoho terokk nya aku,Aku yang kalowt lebih tapii takmaii pown,
Hihihi.Kesiann kat iffa,aliah,fatina,aliah z,damia.
Buat kejaa semua tuh 5 orang jahh,Yang laen semua takmai,apalhaa!.
Haha!Cakap kat orang dy sendiri takmenghadirkan diri LULS,
Bukan tamaw mai,Tapiiii aku rasa mcm tak besemangat nak pi.
Tapi aku nak pi,tapi aku tak besemngat,huh??pelikk# :D
We we aku tak beli lagy buku rujukan bm,
mcam mna nak wat sinopsis yg byk gilaa gaban tuh!
Mampos2!Takwat lagy bm,adeeh kcaw sngguh larhhh Hw nih,
Suka kacaw aku nak enjoy cuti,
Ahhhh,portfolio un takwat lagy.aa mamposs eden!
Aaaaaa...macam mna nie,
Mcam2 larhhh aku nie, Hikhok.^.^
Aku boring tapii takmaw wat kejaa kolah,
Tapa2 watlekk sudaa!Haha!Esok cuti lagykan, :)
Semalam wat hw sampai kul 1.30,WHOOaa!
Gila lama nak siapkan hw, yelarrhh stat pukoll 10.30 mana tklambat :P
Terok terok,act buat homework jaa sejak2 nih,
Taun lepas pown aku tak mcam nih,asyik tngguh jaa semua hw,
But this year is a different year,
Kelas aku taun lepas kelas paling bising ever,
But this year smpai ada sorang nie lalu dy cakap,
'Kelas terbaek di SMKSB'
Mna taknya semua senyap,aku pown pelikk,
Even aku taun nie tak cakap byk dahh,
Pelik2,tapiii taun nie more better then taun lepas rasanya,#kott#
Bruw awal taun tataw lagy,kita tengok jaa lhaa nnti,
Baca baca baca!Kbaii .__.


new past