Skuul not skull..:D
Sunday, 1 January 2012, ϟ

Wooohoooo! dy senyum kat aku..kay aku tipu.
Okeh serius dy chumeyy..Sejak bila aku pandai buh gmbq laki..
Kay lantak jaa.Dah kalaw Chumell.:D
Chumell tk??tak??Pi balek tidoq#aytadekaku
Kay tady aku pi skolah ada gotong royong.
Gotong royog lhaa sangat..letih aaa..letih ka??
Hepy aku jumpak kengkawan balek lama tak sembang..aaaaaaa..muka pown nampak laen daa.XD
Kami kena kemas kanteen..Tuddiiiiiaaa maimai punya laa banyak daun kering.
Macam musim luruh dah aku tengok..penohh daun luruh bertebangan#ayatpulon
Marie farah n fad dulu sapu..Akuu tegodek godek ikot belakang marie,..hehe.
Pas2 aku sambung sapu pulakk#saddjaa#hihihii
Pstu kami pi ko-op.Pi makan lapaq2 perott ku berbunyi..heeee
Sembang n sembang makan n makan .Cikgu panggil angkat meja kerusi..huhu
Kerusi yang aku angkat.perhh berat nak mampoihh tak penah penah.
Aku angkat kerusi berat cam gajah..Habes sakett tgn nie.
Sadd beqenti sadd2 dudok..jln stu langkanh beqenti..Aiyooooo
Dah lhaa waktu sapu daun kering uuhh.Kena gigit semut scorpion #bukannamabetol#
Semut tu bg lovebite  gigett pa tah sakett.Sengal2 siap takleh angkat tgn#watterokk.:P
Kbaiii..nk tidoq..^_^







new past