Saakett Hotak!
Tuesday, 24 January 2012, ϟ

Haha!XD,Me klaw jadi princess,tegelak teguling megguling,cam gila jahh!
Assalamaulaikum,Kenal tak Anne Hathaway??
Tuh gambaq dia diatas#matakeatas#
Dia cantekkk,cun,chumell kott!Suka tengok muka dia,
Okay tk kenal,dia yg berlakon ceyta Princess Diaries1&2,ada gmbaq silaa usha#
Ceyta tuu bes,meletopp! beribu kali aku dah tengok,
Sejak besaq nih . sampai jadi tiang,errr --' XD
Okay aku bukan nak ceyta sal dy pown,Dah larii tajuk,hihihi
Jusssst aaaaaa..nampak tak tuhh tajuk tuh,
Ada orang kan Sakett Hotak!!Gilaaa baq hang,errrr,
Aku dah balas chat hang pown kira oke lhaaa tu,
Aku nak berkenalan,Make New Friends!
Bukan nak menggila sekali ngn hang!
Ada kaaa dia bolehh cakap bukan2,Dia pompuan, 
Naseb pompuan kalaw takkk habes hang kena ngan aku free2,
Eeeeerr aku tamaw gtaw apa dy cakap kat sini,
Nk taw tanya aku sendiri la,kalaw aku nk bagi taw laa,heeee,
Gila mulott dy macam asdfghjkl lagii,
Gila pompuan tuh,Dah cakap bukanbukan pastu bolehh cakap 'Gurau je'
Gurau lhaaa sangat tak sedaq otak dy Sakett dah tuh,
Kan dah kena Block ngan aku, Aku ingat hg beik, 
Tiba2 hang cakap tah papa,pastuu 'gurau je' bnyk la hang!#ayattakterbelah#
Pastu mula lhaa aku,kalowt2 nak stalking hang,
Profile dy,eeee dia Gila Sakett Hotakk!Gila _ _ _ _ _ _ 
Gilaa sakett sunggoh lhaa popmpuan tuh,-.-
Lantak hang, padan muka, kan dah kena block,
Tak pasai2 mai cakap bukan2,Orang nak bekawan,Hang nk Menggila!
Aaaa tolong lhaaaa jangan dok menggila sangat,
Ingat skitt hang tuu manusia,Pada2 lhaa skitt What daa Yell!XD
Okay berenti cakap sall orang sakett otak,Tukar topik,:P
Homework aku banyak lagii nih,mati lhaa,nanti kena balekk kampong,
Maksu aku a.k.a usu aku nak kawen,Sempat ka nak wat hw??
Kena bagi sempatt,Annddd u Orang sakett hotak,Pebetoi lhaa skitt otak ag tuh U_U 
Tiil then,Lepas kenduri,U wiil see me back maa bloggie! :D
Kbaii wassalam,






new past