One week,Cutiiiii... .____.
Saturday, 21 January 2012, ϟ

Assalamualaikum,Hello world aaaaaaa Boring
Minggu nie aku cuti,Yaay!Bes nya,tpiii satu ja yang tak bes,
Homework,haaaaa mcm Gunung Everest,Bnyak sngat larh,sepatotnya,
Cikgu takyah bg hw,Nak rest2,Minggu nie,hhurhh kacaw line,
Tapa2 hw homework jgk,Tenet tenet jugak,Haha!
Okay okay,Yang cikgu hafidz pown satu dy nak suroh kami stu kls ingat,
Aaaaa apa benda panduan2 buat krngn bhn rangsangn tuh,
Dy suwoh wat 3o copy,Byk gilos,Tmbh lgy ngn karangn,aaaa matii aku,
Klaw sapa potostat,kena wat 100,soo sapa kls ngn aku,
Jangan sesekali anda potostat,kena wat 100,mampoih jgk larhh -..-,tgn patah,XD .___.
Aku baruuuuu jaa buat skitt,malas nak wat,asyik ngn tenet2 nih lharr,
Tak boleh tinggal,Kekasih awal dan akhir aku,#merapudah#XD
Cutiii nak wat ap???Rest rest,tenettenet,hw hw.That's maa work.heeeew
Nak tnya skitt,sapa yg kenal Zayn Malik,???Put ur hands up.
Okay aku taknampak tangan pown -.-,kalaw sapa yg kenal tuh,Dy hensem kannnn,betol tak???
Aku jawab lhaa kan senang,aku cakap sengsorang,Hensem Gilos!!:P
Aaaa aku ingt lagi,Minggu lepas aku ambek pic dy dri,SINI
Tejumpak lharr gmbaq dy,N then cakap sengsorang,
Oh myyyy hensem nyaa!Apa lagy my tgn gatai pi Save gmbq uh,hihi
Mai sekolah,Kenai tak Zayn Malik??
Aku pown tah2 tataw2,padahal gmbaq kawan tuh ada lam lappie,K lawak,XD
Nih dy mamat tuh a.k.a Zayn Malik,
Sapa kata dy tak Hensem tuu dy butalahh,:D
Aku dok rumah sengsowang kena tinggai,sapa suroh tamaw ikot,Naseb lharr ada Nani kucing# pelikkannama??--'Adekakubgy#,Jiran depan rumah aku,haaa!Tenet pown sama,tak lupa hw yg belambak!-.-
Piii dari tadi pagi sampai sekarang pown tak balekk,apakan naseb aku,Tularhh tamaw ikot lagy,
Kbaii,See u Next Time(SYNT)Tata ^____^





new past