No words..
Sunday, 8 January 2012, ϟ

Hey world hey belog akuh.
Aku sebenaqnya dah masokk salah jln nih,
Weh sekolah weh,bkn time cuti boleh nak update2.
chatting menchatiing,stalking andd etc;
No masa kay..hw like bukit,
Aku tersilapp masokk belog pi update, nie pown sebab nak cari info,
Apa lagi takkan nak dok saja cari info depan lappie,
No way mann,boring boring,jkjk :D
Sepatotnya aku tk leh dok betenet2,
Nanti hw aku..haahh!betambah betimbonnn.
Aku tak jumpak lagi info!!I'm give up.
Fad lhaa..kata grup kami jady sasaran.#okeh jgn aku sudaa#
Aku bukan penah kacaw orh=g kay andd i'm not dikenali,#unknown#
Mintak2 lhaa bukan aku,nih info pown tak jumpak gi,
Camna nie,Meqata aku cari,last2 membelokk mai sini,
Hari demi hari or Haru haru..acece buat tere leh #
Sekolah best jugak laaa norhh,
Tak larr terokk sangat cam fist week lu,
I wish it last 4ever,Tapii.
Aku tataw nak cakap apa dah,kenapa orang tetap suka cari pasal.
Cari masalah,cari gaduh,cari penyakit.Semua benda deypa nak cari,
Dekat dunia takdak sorang yg qeti dok diam.
Involves me??Mungkin?Sapa taw kan?Memang no words mann..
Giving up..4 the info,Kbaii






new past