Macam macam
Saturday, 7 January 2012, ϟ


Hello world hello paris :D
Maseh dengan hw aku harinie.
Tady aku pi sekolah.Wat apa??
Saja2 nak cari kawan hantu maklumlhaa sekolah lengang,
Hihihi,tkdak aih,aku mai ngn marie n iffa.
Kami buat benda alahhh guru mengajar murid belajaq tuh.
Aku mai... tkowt awal sangat,jady aku cal lhaa iffa.
Tanya sampai ke idokk gi,pastu dy kata'huh'
Lhaa dy lupa rupanya,arinie nak jumpk kat sekolah,
Dy kata tengok dlu,aaaa mula dah aku tkott sd g kena dok sorang2.
#nantihantuliganakuroundsekolah :D#
Marie kata dy OTW,lagii lhaa aku risau sad gi aku sampai dulu camna??
Pas2 iffa text tnya pakai shawlka?#apapunyasoalan,=='
Aku tanya lhaa dy dok kat na??Dy kata bru blekk dri Giant.
Nak smpai dah waktu tu, kena off fon baterry low.
Haish kacaw,last2 sampai,sorang pon tarak.
Hurrhh nasebb iffa smpi 30 sec lepas tuh.XD
Marie pon dah smpi tapi ada kat seberang jalan,
tak perasan dy kta dy lambai2 neik cam orang gila dah.#kesiann
Lega skett deypa dah smpi,tidak aku keseorangan menanti.-.-
 Lepaih tuu ,Pi kedai buku azfar beli barang.
Masok2 bad memang lengang,sorang manusia pon aku tknampak.
Selama nie punya la bising,tady tapak kaki pown leh dgaq.
Kami buat2 kejaa,potong sana lekat sana,
Copysanapastesini,Letih oooo .
Bukan aku wat kejaa sangat pun,tugas aku buang sampah jaa,haha!
Dah siap semua pi 7E,nak pi beli slurpee
Masok2 ambek,nak buh last2 keluaq ayaq jaa.
Haha,lawak gila,aku dok tuang buh tuang buh,yang marie gelakk cam gilaa dah,
Abang tuu pown gelak sama,beli ayaq lein larr,abang 7E tu kta' kesiann kat hampa'
Kbaii,Pyongg ^___^











new past