Jelly-menjelly-jealousy
Friday, 20 January 2012, ϟ

Hey!Hey!Aku dah okay dah,
Tak sediyh2 dah,theheeeeeee
Kan semalm eerrrrr ada gangguan emosi skett,Okay skett ja -.-
Aku pown tataw pasai pa aku jady mcm tu semalm.
Let's started maa storie morrie,Bukak buku baru.
Baru igt,ada orang tnya,Kenapa larhh ,aku suka buh gmbaq lam post???
Ada sebabnya,semua gmbar ada kaitan taw.hehe
Kadang2 tuh utk ilangkan stress,Tuh pown aku dapat inspiration dri Blogger laen,
Lagipown boring lharr,klaw takdak Pic,kan kan kan??
Errrr okay,topic aku arinie dah larii tajuk sebenaqnya,
Semua tuh takdak kaitan kan ngn Jelly2 apa bagi nih,=='
Aku pelik lhorhhh,Kenapa org nak jelly2 sampai maen hantar hantaran semua tuh,
Okay i mean,hantar benda2 tuh,Jin,Santau etc.IDK
Sampai centu hampa Jelly,Astagar,Jangan lhar buat gila sangat woii.
Dah lharr dapat dosa,Free2 terkeluar Islam cemtu jaa.
Klaw nak jellyjelly cemtucemtu jaa takpa,
Nih sampai hantar hantarn XD.Oh god tolonglah,
Aku pown jeles jgk,Kan bes ada muka macam ____#bersyukurhaifa#hihihi
Tapii aku suka sangad usha org cun,hensem,chumey.Bes taw ark>>Haha!
Bukan aku suka pi bagi hantaran kat deypa,usha deypa pown jdylah#annoyingnya errrr#
Semua org cantekk sebenaqnya,but in difference way,
Oooo kalaw centu semua org kata sorang tuu jaa lawa,hensem etc kat Dunia nih.
Mana adil,FYI,Orang negro tuu pown jady Miss Universe??
Tak caya akuh??Pi search,tak silap aku Miss Uni taun nih-2012-
Okay okay back to my story,Jangan lharr nak wat benda bukanbukan.
Takdak guna,Klaw hampa pi tanya kan, kat matsaleh2 mana,
Aaaaa,cuba pi tanya,Deypa nak jadi putih Or lagi dark.
Konfem cakap dark,Klaw org malaysia,konfem nk putih,betooi dak?
Aku penah tgk Amazing race,Maii Indon kott,pas2 pi rumah ank yatim,
Taw tak matsaleh semua tuh cakap apa,Ooooh they'r so beautiful.
haaa,bagi aku biasa2 jaaa,aku pown pelik.
Pengajaran-Different mata mempunyai different pendapat,Jangan larhh dok jelly menjelly smpai kena hantar hantaran kay.#Santau#XD
p/s-kalaw hampa rasa aku tak layak utk berkata kata  ckp menda2 nih,or aku nie wat tere jaa lebih Sorrri kay.Jus, aku dah fedup ngn org yg bagi hantaran,tak tentu pasal XP.Kbaii.SYNT




new past