Hometown@Wed
Tuesday, 31 January 2012, ϟ

Assalamualaikum,Haha,I'm back blog,
Tah papa aku nie kan???
Tak sampai sejam aku buat sej,
Siap dah haha mai rompak lam tenet jaa pown,
Kan tenet kawan sejati I,lupe dah ke,XD
Pastu tadi habes ink,camna nak print pown aku tataw lhaa,--'#kacaw2#
Memang malang sunggoh,Okay2 back to the topic,
Aritu aku balik kampung,Bes gilos ooo,Sapa tanya hang haifa#err -.-
Mula2,I was like,Errrr Damn bosan takdak menatang tenet2,
And thenn bile nak balek Damn Boring kat sini bes tamaw balek,
Huh>..<Aaaa pulakk dah hang Haifa,
Bes gilos dok sana,Ary Jumaat tuu agk membosankan,
Tapiii bes jugak lhaaa kawan ngn budak2 kecik,
Without natang tenet2 bes!:D
Meriah!Semua orang ada toknek,nenek,maknek,makkenik,
Oooops haha,apa aku cakap,Bak kata The Best!Lhorrh,
Pastu ari sabtu tuh,Maksu aku kawen not hawinn!,Fuhhh ramai orang Gila,
Eh eh bukan orang gila ramai kat sana,Rmai gila orang,haha!
 mula2 tuh aku tengok cam hantuh dah usu aku nih,
But bila lama2 'cunn nyeeee usu nih'
Hari tuh pulak aku baek ngn abg anip a.k.a anak angkat maktok,
Dy tuuh bes lhorhhh,Dy ajar aku pasal Dslr,
Pe bende natang semua tuh,Aaaa sekarang ni begelar Pro akuh,#ekelleh#
Dy pinjam camre aku,bukan maen tangkap gmbq pengantin,
Aku ni kan malas nk mencelahh,dah lhaa aku ni_  _ _
Haha,Dy ajar bnyk menda jugak,aku pown tnya byk bnda,hmm hihihi
Pandai jugak abg anip bab2 Dslr nih ,
dy snap lagi cuns pada aku,Aku snap cam apa lagi,

Bes lhorhh,Dy baek tak macam Hanif potpetpotpet,#sory#
Tapii satu jaa sama,Deypa dua2 kecik2 gtuh,
Sebab apa larhh Hanif suka potpetpotpet ...pelik??
Okay2 kesiann Hanif aku cakap pasal dy,
Kang dy hot kang,mampos kang,
Haha,back to my cerite,
Kan bes kalaw aku stay kat kampong,
Takyah pegi sekolah,Andd more important
Takyah kalowt sal Folio Sejarah,Dislike that Homework!heew :) 
p/s To Abg anip and Hanif jangan marah taw,Sory sory sory kalaw terasa,
I hope i'm still at maa Hometown#sigh#




new past