Cute!
Saturday, 14 January 2012, ϟ

--------->>><<<-------
Aku taw perempuan diatas cute,
Aaaaaaaa tapi ann aku takleh tahan
Klaw nampak,sorang nih,
Tah larr apsal,memang aku rasa dy chumell bangett.
Kay jangan pikiaq bukan2 aku bukan lesbi kay,:P
Aku tetap suka laki hensem kay.like Joe Jonas,ahhh lykee him <3
XD,theeeee ,Dy memang chumell gaban larhh!#over dah#
Anndd one more thing,kalaw dy gelak a.k.a senyum bgy nampak itu gigi.
Memang cantekk habess we!Aaaaaa chumeel plus plus Gorgeous!
Bagi aku dy cantek tahap international..XDD
Hahah!Aku gila dah#gelak sampai terguling- angguk angguk#
U'r so awsome Cantekk,Kaw bertuah sebab aku puji kaw macam nak neik gila dah nie ^___^
BTW,u'r so GORGEOUS
Sambung wat BM,penat aku tulis Sinopsis bejela jela,
Soo,nampaknya malam nie tidooo lambat lagy lharr,
Hurrmmm,wat cemna naseb aku,Kbaii,Ppyong -.-




new past