Heart2Heart.TaLk!!!
Tuesday, 13 December 2011, ϟ


If i could..i would.But iCan't.Aku nak taw sangat apa hg pikiaq.Aku tak boleh taw apa yang ada kat dlm hati hg tu.Sama ada hg meluat kat aku or hg memang btowl2 nak jadyy kawan aku.Even bkn hg sowang but everybody.Everyone in maa life.Kalawlha aku boleh taw apa orang pikiaq kan bes.Tak payah susah2 pi tanya.Not everything kita berani tanya.Nih tegetaq getaq mulot nih taw ark. Sampai satu badn tegetaq pown boleh jady.Hmm <---- Heart2Heart pown oke jugak.kAN??Taksempat lagy bukak mulot tuh dah bleh taw apa orang tuu ckap and dy pown boleh taw.Takpayah susah2.Am i right?Hayya i wanna know everything..everything!!.Cuba hampa pikir kalaw orang tu meluat kat hmpa.Senang ja boleh taw.N....Siap2 boleh lari awalawal sebelom orang tu cakap.Tak ke senang nmanya?Damn wanna know!!But 1 fact yang kita tak boleh tukar is Allah knows everything.

new past