Gone Jusco ^-^
Tuesday, 20 December 2011, ϟ

Assalamualaikum.
Semalam aku pegi Jusco .
Lma dah takpii sana.
Sejak ada Giant n Tesco ni kan mak aku
Just bli barang2 dapuq kat sini jaa...
Kami pi agak lambat lhaa jugak.
Dekat pukol tiga.Mana tak nya
Aku bangun pown dah lmbt.
Pas2 nk tnggu mak aku lgyy
Balek keja.Mmg telan2 hbes suma masa

Pas2 dah lhaa..ak tak makan gii#somanypastu#
Lantakk!!Xd heeeeeeeeee
Apa lgy?Pi makn lhaa
Teros pi tuju larii nak p mkn 
Lapaq2..perott dah putaq2 mcm storm dh kat dalm uh
Lepas pi makn..aku pi bingeul2 Jusco
Pi rata..mak aku dok kaluwt tengok beg
Aku jady advisor..pulakk dah

Then aku tenampak satu beg nih..
Cun gilos ..Chumell.. Nak beli
Tapi tadak duet maa..
Sediyh2..kalaw ada duet..
Aku bawak larii dlu beg tuh..
Hehe ^_^

Adek aku smpi majuk2 nanges2 nak balek..
Lma sangat..depa boring.

Mama  apa lg Gone Mad..
Lepas kena marah boleh lagy dok kacaw2 aku..
Nie yg aku tak suka nih..
Aku jalan pi pijak kasut aku
Kalaw ikotkan hatii
Nak pelempang sedash dua ekoq berokk tuh
Tak qeti dok diam..

Lepas pi bli mama pnya faundation..
Adek aku tkleh thn dh dy nak balek
Meroyan takmaw maw
Aku lhaaa..geram snggoh smpi berasap telinga nih
Kalaw boleh nak dok g kat situ ronda2 smpi puas
Hemmm nak wat cemna ..
Ada adek pangai cemtu
Mama pown ikot je lhaa.
Sebelomm dy neikk SASAU.-.-

Lepas balek dy nak pi alter seluaq lha ap bagai
Sampai menjerit2 lam keta.
Geylong!Mama pown ikot ja..
Sadg dy Sasau..Mampos gue..
Hurh letih dengan prangai adek aku
Yang tah papa tuh..
Soo menyakitkan aty..

















new past