Besties!!
Saturday, 3 December 2011, ϟ


Hye n assalamualaikum alls..
Nak ceta apa ek??
Tady aku da mcej ngn besties aku sorang ni...
Pas2 dy ckp sal besties..
Teross aku teringat naa aupdate..
Fist of all..

Hemm..sapa ek??
Okeh2 buh nama owang yang bg aku tingat naa update..iaitu soang MAN kat bwh niii..
ADIB-Besties leleki yg terbaek!TA terbaek tara mana pown!haha xd..we jgn marah.^_^
MARIE-Besties of besties!Bes taw ark sebab apa??idontknow...sebab dy  sgt baek n a goodlistener too..
JASREEN-Besties yg pling gila gila n best!Suka hg!Gedikk!Not u but me kay..
IFFA-Besties yg pling rock!Luvchuu!hg chumell bangett..Melebih dah tuuu...cek haifa..okeh2 diam!
FADHILAH-Besties yg pling hot!!Weh hot okay not panas...HAHA XD jgn marah fad hg beik..^_^
FARAH-Besties yg pling gila kpop...!!aku suka dy!Saranghaeyo!
ADILA-Besties yg gilakan Choi siwon!Siwon tuh bkan sebarang owg..gilakan smpai wat dialog lgy...

Nah hadiah...tak mau sudah!!

Aku bagi free of charge....tengs hmpa smua!!


new past