Aiman Najib
Monday, 26 December 2011, ϟ

Weh hampa nak dengaq tak ceyta tuh ats tuh..3tajukitu#
Kan aku dah janji nak ceyta..tamaw denagq pi belah..kay aku jahat
Memandangkan nak ujong taun.Kay cma tinggal brapa ary ja lgy naa msokk 2012.. ujong taun dah haih.
Sesangat lhaa dekat dgn taun 2012.AAaaaaa aku tamaw masokk 2012.aaaa.Buat sakett pala ja.
Dah lhaa sakett pala naa masokk 2012.Kena belajaq sunggoh2.Nanti naa PMR daa .kay mamposs aku.
Okeh2 aku bkn nak ceta psal 2012.Tersilap tajuk.Cemni arytu.Lepas daa hbes final exam.Lagy brapa ary tah nak cti waktu tu.Aku ngan Mariah Danisha(marie) pegi laa surau.Rehat.Tapi kami taleh semayang.Then,sembang2 lhaa..Aku cakap ngn dy psal sorang budak nih.Eh bukan budak dy tua pada aku.
Aku cakap2 lhaa..sebab ada bnda yg aku tak puas ati ann ngn dy annn sampai neik gila ann..Pas2  aku cakap n cakap n cakap.Lepaih tu,gf dy mai ngn kwn dy.Aku perasan tapi aku dok smbung g cakap lg.Pas2 Marie dy cover.Marie kata aku cakp kuat..Cover2 pless.Dy kta 'aiman mna nie'Pas2 aku dok wad bengong bleh.'aiman lha ala hg nie'#nakcoversebenarnya#heeeeeeeeeeeeee
Marie'bkn aiman tuh lhaa'.
aku kta'aiman aiman apa hg nie aiman tuh la yg.....'
Dy balas'aiman mana??aiman lam fb tuh'#buattakkenaiboleh#
Aku kta'aiman mna pulakk dahh.Aku cakap lein hg cakap lein'#buatterokk#
'aiman mana Aiman najib.aku cakap sal aiman najib'
'apa hg nie sejak bila ak kenai org nma aiman najib'XD
'Sambil tu marie bekata weh hg cakap kuat slow skett.'
'Hg tak kenai aiman najib.aiman yg hg dok cakaap lhaa'#kenyitmata#marie
'Haa!apa pulakk daa..nma dy aiman najib.bla msa dy tukaq nma'XD
Hahahaha gelak2 sambil cover ada gf dy kat belakang#cover2#
Aku cakap'aiman najib ooo nma dy aiman najib'#buat2 taktaw#
Balas blek'ha lhaa aiman najib.aiman najib.ishish..#sambilgelakk#
'ooo aku taw aku taw,,hahaha rupa2 rupa nya nama dy aiman najib'
Marie'jum weh pi kat sana kat sini hangat'
Aku'kay kay' sambil gelak
Lepaih sampai ja ujung2 jauh darii gf dy.
marie cakap...apa hg nie hg cakap kuat tdy hg taw ark gf dy ada kat belakang.
Aku jawab'aku taw aku taw.tp tak kan dy dengaq kott'
'ha lhaa dy dengaq hg ckp kuatt!!'kenamarah#
hahahahahah#gelak2 mcmgila#
'pas2 knap pnggil aiman najib'
'Aku nak cover lha..'
Aku ckp'aku igt mmg wujud aiman najib'#buatlengai..
"hahaha,...dah agk mzti ag cover marie"me becakap
'Apa lhaa ag nie pnggil dy aiman najib dah la nama aiman najib tak sedap!!#isays'
'hahaha..kay kay,nak kita pnggil dy aiman najib stat sekang,'
'Boleh2 coverline.bkn ada sapa taw pown nama dy aiman najib,,XDDD'
'Lawak lhaa hg pnggil dy aiman najib ..hahah'
'Okey2 aku tk laqat nak gelak dah stop it'
'Hahaha..kay jom belahh sad g gf dy mai'
p/s kalaw tak lawak mnkin ampa tarak kat situ tuk menghayati..klaw nataw waktu tuu semua org tengok kami ..ha laa!!dok gelak cam gila.Mcam mna org tak tengok.
Ppyong!!













new past