301211 ;(
Friday, 30 December 2011, ϟ

Asssalamualaikum..
Firstly aku nak jeritt sad....aaaaaaaaaaa!!OMO waaaaaa UKISS membuatkan aku cair mannn..same with MBLAQ.Kim hyun joong agk tenggelam cuz rambut dy yg pelik uh.Muka hensem tiba2 ada rambut pelik dy uh,,memang hancorr.Kay aku tengok deypa semua kat  Song Festival 2011.(kpop).Okay okay ak tak maw merapu pasal lakilaki ats uh lgy.Sad g jady mentall.XD
Tujuan aku bukan nak cakap sal song festival.Tuh tajuk ats uh..arynie dah 30.12.11 dah we.Aaaaaa aku tamaw pi sekolah.Tolonglah bg cuti lagy.Tak lama lgy nak masok 2012.Macam tak caya tinggal 1 hari jaa lgy sebelom.2012.Cepatnya msa belalu.tak silap aku.Aku baruw daftar masok ja kolah bad tuh.Sekarang aku nak form2 tak lma lagy form3.form4.form5,keluaq skola,belajaq kat U#kalawbole#,kejaa,kawen ngn Joe Jonas#arrhhperasan#XD,n happily ever after.Kay aku merapu daaa..Habes2 lhaa ampa..hihihi
Esok 311211..pas1.1.12.Okay aku tak percaya gilaa kenapa msa belalu cepat saaangat..Aku tak percaya G.I.LA..haha!!;D
Kbaii..semoga bejumpa lagy..


new past