2012
Friday, 30 December 2011, ϟ

Hepy nya hang..Taw dak nak sekolah dah.LOL
Nyway u'r such a cutie.
Okay aku cakap ngn gmbaq ;P
Hahaha kaykay.Aku rasa esok dah 1.1.12?
Jady 2012 lhaa kan..Can't wait for it.
Tapiiiiiiiiii aku tamaw pi kolah.huhuhu TT__TT
Tapa tapa haifa lexx cukop lhaa..
Sekolahh tak la terokk sangat pown kan???
2012 wiil be the best,i'll make 2012.the best.
Dari semua segi A to Z.
Wish i could be happy like the girl.
I'm sick of  being used.

Sekarang aku hepy sangat can't wait 2012.Hope it's more wonderful.
Harap harap taun depan lagy bes dri taun nie,lgy gempakk n aku lebih matang.;D
Jangan kesah kat orang lantak kat deypa nak mamposs ka nak bunuh diri ka nak menggila ka lantak ja.
N i hope my life will be more beautiful and colourful with laughters.
Azam 2012 aku
Firstly,be more matured dari semua segi.2.Don't be so sensitive.3.Belajaq rajen2.
4.Jangan gelakk banyak sangat nnti boleh mental free2 dok kat wad rmbutan :P
5.Jady anak yang solehah.6.Buat bodo kat adek2 aku yg gila.Bak kata Lantak ja!!hehe
7.Jangan telalu negative thingkin.8.Buat hw lengkap#bolehka#
9.Jady kawan yg baek.10.Jangan habeskan msa depan lappie.
11.Stop thingkin about it.12.Make my life more wonderful.
Goodbye 2011 hello 2012.^__^




new past