WTH is happening????
Sunday, 4 September 2011, ϟ


Apala nak jady kat lam dunia ni..
Sana stabbing menabbing owg.
Sini fitnah mmfitnah.
Situ kutuk mengutuk.

Baca belog owg tu psl stabbing.
Baca lagi belog laen fitnah ada kutuk ada
AYOYO!!!
Owg kat lam dunia neeeeee..
Had lost their la??temasok aku hehe

Aku pun pnah kena tikam from d back
Penah kena kutuk
Penah jgk kena fitnah
Depa mmg xpuas hati.

Tapi sekang....
Masok kolah menengah x muncul la bnda2 semua ni lagiy......................................
Wait n see..sapa tau???
Dulu pling selalu kena aku ni is.....
distabbing n dkutuk(sedih taw)haha

Naseb sekang semua ni xkacau lagiy idop aku

Ada jugak owg yg pangai dy dulu suka sangat kutuk aku..sakit dah ati ni!
Pastu bila masuk kolah menengah jadi baek la plk..=='
Kawan tu agk rapat la jgk..emmm
Punya pelik aku..tekejut nak mati dah!!Dy wat baek kat aku
Tapi xpa aku maapkan ag.

Wht on earth!!(everyone including me)?????
Boleh lagi tnya dy dok kat na ..Sakit!!
hHAHAHA ^_^



new past