back from KAMPONG
Friday, 2 September 2011, ϟ


Assalamualaikum....semua....haritu kan kan?
Waktu aku on the way ke Taiping bnyk GIIIIILAA accident.!!
 Dekat highway bnyk keta kalau jln biasa tuuuu..lagi lhaaar!
Jam pnjg nak mati!dkt 2 jam kat highway tu..rupa rupa nya ada accident(patut la) =='
Korg tau ark accident mcm mna???
....................................................
Accident dy berderek..2
Keta berderek accident
Dekat ada 4 keta sederek brlagar
Tak penah tgk accident berderek derek mcm anak kembar 4 brlanggar.HAHA


Lepas dah beraye kat Taiping..
Aku skeluarga balik la KULIM.
Akhirnya balik jugak kat kulim yg xbapa menarik lagi bes nih!!(Bes jugak lah lps ade MCD,TESCO N GIANT)
Giant punya bubble gum..kaler pink pulak tuh.^_^

new past