CAMMIE KU
Saturday, 13 August 2011, ϟ

Tetiba ja aku kan teringat kan kt cammie aku kn yg dh hilang kan....
HUHHUHU cedih maaa...sobs sobs

Camre aku hilang wak2 HAC haritu..gila punya sedihy aku haritu..camre tu sebuah camre nikon agak pinkie like tht ksayangn aku weh...!NI HA CAMMIE YG HILANG TU


Sebijik camni..



N harini tetiba ja xabes2 dok ingt kt camre aku tu =='

Ish tu la!!Haritu dok cakap sal DSLR DSLR DSLR!!Tgk dah jadi apa kan??
Redha je la bkn leh uwat apa2 pon..

Sekang ni camre tada..
DSLR LAGI LA XDAK!!

Camre ooooo camre... Knapa la hg hilang aku tau la haritu sblom HAC aku cakp sal DSLR...
CAMMIE MajuK KAN?
kesiannn cammieee...sekang ni aku xleh dah nak tangkap pic...nak brmanja manja ngn ko..nak tangkap semua kenagan aku xblehh udahhhh.:(
AKU kena guna otak je la

REDHA JE LA
Aku wish.aku hope,aku harap.aku mintak..
Aku bleh jmpk balek cammie ku or mama bagi beli cammie bruw..
NAK DSLR TEROS LAH MAMA!!Ha BNYak la.. kakak ingat mama cop duit ka!

BABAI CAMMIE KU..EH BLOG AKU



new past