????
Monday, 1 August 2011, ϟ

Kenapa lah dy tu selalu buat baek kat aku,bagi aku hepy
ARRRGHHH....
Klau dy menghilang tu nnti dy mai balik pas2 aku xboleh lupakan dy
Aku annggap hg sebagai kawan ja...ni bila hg selalu dok kacau aku, aku pulak dah jadi gila kan
Aku suka hg bagi aku hepy tapi bila hg menghilangkn diri tu kenapa lah aku termimpi pasal....Owg len tu xmcm ni pun klau hilang hilang la dl ingatan aku selama2nya,maybe tapi hg drpd dulu sampai sekarang...
aku jus pelik yg tu ja bkn suwoh hg jgn kwn dgn aku..jus feel weird about dis...
u jus to nice 4 me 


WHY ALL THIS THING HAPPENED 2 ME :(

new past