sports day SMKSB
Friday, 22 July 2011, ϟ

kay post kali ni pasal sports day Smksb ...bes jgk la
fist kali ada perbarisan aku masuk perbarisan rumah sultanah ada ke patut kmi semua kena jadi Jasmine kalau pompuan la.. pakai mcam purdah tu hmpa semua tau ark...herh punya la pelik yg laki pulak kena cat muka... mcm avatar dah aku tengok hahah lawak lawak,Mascot  kami jdi ALADDIN x stail langsung...perbarisan rumah sultanah dpt saguhati ja xpa xpa tnggu la taun depan kan kener tukar rumah sukan bes la aku...kmi dapat no 3 ok la tu,redha je la lepas tu ann abg2akak2 f6 wat persembahan bes gila lagilagi tengok abg2 yg hensem tu...ish hg ni awat gatai sangat tah

new past