HARITU means kelmarin
Monday, 25 July 2011, ϟ

Haritu kan Kak zati ada cerita pasal 1 crita hantu ni..
Cerita dya macam ni Kak zati meluat sangat sangat kat pompuan ni,kalau org tu or pompuan tu ajak dya wat apa apa Kak zati ignore dy ja...u know wht!Kak zati meluat dy sebab dy pucat sangat kak izati kata dya takut tula dy xmau kawan dgn pompuan tu...keciann kt pompuan tu...so pity,dy pucat pun sebab dy ada sakit luekemia kalau ejaan tu salah paham2 sendirilah sakit apa kan...pompuan tu dah la sakit luekemia pastu Kak zati wat centu.cdih taw sobs sobs
Suatu haritu yg hening, Kak zati pi rumah dy bkn nak bekawan tapi sebab tak lama lagi dya nak meniggal cuma tunggu hari ja...pastu dy pun meninggal lah...waktu Kak zati pi tgk dy di mandikan semua tu la kan.. kak zati tak rasa apaapapun dy buat bodo ja walaupun dy tau dy ada uat salah kat pompuan tu
out of the blue...ceh aku ni..kak zati rasa pening2 terus ajak mak dy balik
Dalam beberapa taun kemudian ada satu kejadian berlaku...ni baru bes kat CLIMAX CERITA NI Kak zati pegi la dapur ka belakang rumah dy tah nak ambik somethin..then dy nampak kawan dy tu n terus pitam..kak zati sedar2 ja kepala dy kena jahit terhantuk benda apa tah
Lepas dy pikir n pikir baru la dy sedar kwn yg dy nmpak tu dah tak dak seramnya...tu la Kak zati meluat lagi kat owg tengok dah jadi apa...tapi aku kesian la kat pompuan tu dah la dy dah taw dy nak mati pastu org takmaw kwn dgn dy punya la sediyh T_T

p/s..kepada sesiapa jangan la tak kawan or meluat kat smeone dsebabkan dya tu pucat ka apa ka  ...kecian kat dya kalau dy pucat pun kawan ja sebab dy bukan VAMPIRE

new past